2011. június 30., csütörtök

Nagy vegyes gyerkőc csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható vegyes gyermek csomag. Ajándékba adom hozzá : a képen is látható téli kezes lábas anorákot illetve a kis kék sapit. Az a helyzet hogy már 2szer elszállt amit beírtam hosszasan, mert fogta magát és kijelentkezett a teszvesz, így többször nem vagyok hajlandó beírni a méreteket. Kérdezz és válaszolok. Köszönöm a megértéseteket, de fél órákat írogattam és nem engedte a szöveget átmásolni hogy lementsem. Többször nem állok neki. A legkisebb felső 134-145ös amiben van méret a legnagyobb 152-158as a fehér alapú rózsaszínű virág mintás ruha. Illetve a kezes lábas is kisebb méret: az 110-30-as ez van beleírva , de ezt is mértem ha érdekel. A kis cipő 32es. Bármi kérdésed van írj!!!! A csomag súlya igen nagy így csak csomagként tudom küldeni. 2kg feletti. De a személyes átvétlben elég ruggalmas vagyok írj és megbeszéljük! Ne hagydd ki most akár 1ftért is a tied lehet!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-06 12:42
. Nagy vegyes gyerkőc csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft